Update Navi CX 2015/16

R

robsel

Guest
UPDATE MZD fur Mazda CX5 FL
Jetzt in den Niederlanden erhielt einen Anruf von dem Händler, um ein Update für das MZD Mazda CX 5 FL 2015/2016 zu installieren.
Das Update ist kein Kartenupdate, sondern eine Verbesserung des Internet und andere Störungen.

Hier der Aufruf (auf Niederländisch):
Het MZD Connect geavanceerde mobiele connectiviteitssysteem, stelt u in staat om via uw smartphone te genieten van een scala aan online services. U hebt onderweg toegang tot een breed aanbod van internetradio van over de hele wereld en kunt veilig contact houden dankzij sms-berichtjes en social media als Facebook en Twitter.

Sinds deze week is er een software update beschikbaar om enkele storingen te verhelpen en verbeteringen toe te passen aan het connect systeem.
Deze kosteloze update is er om het systeem nog beter te laten functioneren(geen kaartupdate!)

De update neemt circa 60 minuten in beslag.

gr
Rob (Niederlande)
 
Zuletzt bearbeitet:

GTR

Mitglied
Du meinst ja vermutlich das MZD und den FL mit 2015/2016?

Das Facebook und Twitter gehen wäre mir neu bzw das es ein Update gibt das dies integriert. Internetradio gingen ja vorher über 3rd Party Apps (z.B. Aha Radio). Wäre ja was neues wenn das nun direkt gehen würde.

Kartenupdates macht ja Mazda nicht sondern du selber mit der Mzd Toolbox von daher ist das klar.
 
Oben